söndag 30 januari 2011

vad är ett bra strykjärn??

vad stryker ni med??

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag stryker med en Braun SI17610 som har några år på nacken. Bra ånga och tyngd. Tyget/plaggen blir verkligen jättefint/a och slät/a. Om inte just denna strykjärn finns kvar kolla "efterträdaren". Lycka till!

Hur mår din mage? Såg att du väntar tvillingar.

Allt gott
Linda

Nusse sa...

Hej Klara, du har för länge sedan vunnit ett tyg av mig på tradera som du betalt men ännu ej hämtat. jag har skickat flera mail till den mailadress du hänvisar till här och på tradera, och även kommenterat här tidigare för att du ska kontakta mig så du kan få ditt tyg. Hör av dig på nusseblogg@hotmail.com
Om jag inte hör av dig utgår jag från att du inte längre är intresserad av tyget. jag vill isåfall returnera pengarna till dig, det var över 400 kr.
MVH Ida Jeppsson

Johanna Karlsson sa...

Hej Klara!
Vad många läcka näsdukdfodral! Man blir riktigt sugen att test att sy sådana!
Du undrar vad för srykjärn som är bra.Jag andvänder ett HUGIN,monsun.
Det tycker jag är bra, bla för att det stänger av sig när man inte använder det.

Lycka till med strykjärns inköp och med de små i magen.

MVH Ingrid