måndag 8 oktober 2007

hallelulja jag är frisk igen - vilken lycka

...eller hur var det nu han sjöng den där Cornelius, för visst var det han????!!
jaja, nu sitter jag här på jobbet och någon har stängt av min dator sedan jag var här sist...grrrrrrrr...så allt jag höll på med är borta, fast inte borta forever men jag har ju inte 100koll på VAD jag gjorde då! ...var väl någon GISövning jag pysslade med men oj, hjärnan är ju helt seg och jag är amningsdement!
...fick även mail från min "rumskompis" jag aldrig träffat, han är i kina och har varit i tibet och samlat prover från senaste nedisningen...men hallåååå liksom, det hade jag ju verkligen velat göra men vad gör man, jo man utbildar sig till berggrundsgeolog och inte kvartärgeolog!! suck...när jag valde inriktnig hade berg mest spännande projekt men det han ju ändras....och nu är studiemedlen slut finito, och här sitter jag och drömmer....
dags att ta itu med vad det nu var jag gjorde sist....skönt att det är en rätt lugn vecka annars för lilla mig, ingen kaosartad undervisning denna vecka...så vitt jag vet men det kan ju ändras imorn!

2 kommentarer:

Thea sa...

Hej! Hittade din blogg via Sysidan. Vilka jättefina grejer du syr. Ser så otroligt välsydda ut. Hoppas det är OK att jag länkar till din sida, för jag vill inte glömma bort att gå in och kika här igen!

KlaramedK sa...

Tack så mycket, va glad jag blir nu!! =)
visst får du länka till mig!

nu...eller efter att jag varit på bvc...skall jag kika in till dig!