fredag 18 april 2008

tyger


Efter en del strul så har nu min tygbeställning av kompletterande tyger till ugglorna blivit av! :=) Blir även enfärgad trikå och matchande muddväv.
Lite bilder på nya retro tygerna från Jofotex. Ränderna är nu beställda och kommer väl inom kort gissar jag. Ugglorna har redan flyttat in! Tyget är i härlig interlocktrikå av "fix-kvalitet" (för er som kanske oxå har sparade gamla barnkläder i gömmorna från tiden det begav sig på!)


Blåa, röda och bruna ugglor på naturvit botten
blå-, röd-, brun rand, matchar uggletyget. Ränderna är ca 0,5cm breda

*Finns även röd joggingtyg/sweatshirttyg som matchar ugglorna och ränderna!

nu skall man bara våga sätta saxen i ugglorna! =)

3 kommentarer:

Hello sa...

Vad skönt att det löste sig!

Jag har fått ugglor, velour, mudd och röd interlock. Väntar på blå och brun och då passade jag på att lägga på lite mer brun velour och så chansar jag på att Johnny förstår vad jag menar när jag sägre gräsgrön och turkos också. Men lite velour är ju aldrig fel, även om det råkar bli en annan nyans än den jag har tänkt mig :D

KlaramedK sa...

Jaaa, verkligen skönt! ..men det blir ju ett stort minus på tygkontot nu! ;=)
Velour är aldrig fel, funderade lääänge på deras bruna, men jag väntar lite...

Anonym sa...

Till de bruna ugglorna passar Neanobelles velour oxå, men den är väl knappast billigare än Jofotex. /Kristina